lauantai 5. kesäkuuta 2010

Pikkuostoxii

Mopon hallinnan kanssa taas vaikeuksia. Tai no. Nämä ovat varmasti kaikki tärkeitä ja hyödyllisiä ostoksia. Lueskelin Bobbi Brownin julkaisseen Aasia-eksklusiivi Shimmer Brickin Pink Oyster (eikö ole ihana nimikin?) ja huokailin vähän sen perään.. sitten Mansikkalassa silmiini osuikin kyseinen Brick, muttaaah.. ehkä se ei ole mua varten kuitenkaan, olen kolme SB:tä omistanut ja kaikista luopunut. Kaikki ovat olleet liian jotain, liian huurteinen, liian lämmin liian tumma..
Toisaalta siellä oli tarjolla myös Nectar (neiti kuvassa), ja pikaisen guugletuksen jälkeen päätinkin ostaa paukauttaa sen. Temptaliassa ainakin on hienot swatchit ja asiaa auttoi myös lausahdus, ettei tämä ole niin frosty kuin nämä yleensä.
Kultaista persikkaa tuosta tuntuisi irtoavan, ja tosiaan ei ole niin metallinen kuin aikaisemmin omistamani brickit. Strawberrynetistä siis tämä.

Nämä YSL:n viisikot eivät ole erityisesti mua kiinnostaneet, enpäs tiedä miksi nyt alkoivat kiinnostaa. Bongasin Ebay UK:sta tällaisen lilan hommelin, virallisesti hänen nimensä on siis Ombres 5 Lumières, 5 Colour Harmony for Eyes, paletti nro 4. En ole vielä lääppäissyt tätä, mutta FOTDissa tulee tästä varmaan jossain vaiheessa juttua.

Ilman salamaa.
Uusi vaarallinen ihastukseni Sephora By OPI-lakat, tämä harrastus ei ihan halvaksi taas tulekaan, ellei Amerikan-mummo näitä lähettele. Mulle ei lähettele, vaan ihan ite ostin. Havana-kokoelmasta Caribbean Cocktail ja Read My Palm. Jenkki-Ebaysta nämä.


Eiköhän alkais tää minttujen ja jade-lakkojen ostelu jo riittää. Niitähän ei taas syksyllä tai talvella tee edes mieli käyttää. Viime viikolla esittelemäni Models Own-lakka on aika lähellä tuota, MO on aavistuksen vaaleampi.

2 kommenttia:

Charming Nails kirjoitti...

Mitäs tykkäsit sit tosta YSL:stä?
Mä en tiedä tykkäänkö mä tuosta Shimmer brickistä ( mulla se pink ), olen yhden kerran kokeillut ja se oli melko hohtava. MissChievous sitä kerran niin kivasti tupsutteli naamaan mutta jos itse laitan niin niin hohdan kilometrin päähän ja muutenkin ne kaipaa hyvän ihon. Nyyh nyyh.

Aina pitää olla shop-a-holic ja kaikkeen langeta.

Vanity kirjoitti...

en ole kokeillut sitä vielä. joo saa nyt nähdä mitä ton tiiliskiven kanssa käy, ne on vaan niin nättejä.